!
You are using a non-supported browser
Your browser version is not optimised for Toluna, we recommend that you install the latest version
Upgrade



Mony85
No estoy de acuerdo con el aborto, hay caso extraordinarios que se pueden entender, como el que la madre corra peligro o el feto venga con malformaciones, y aún así se han visto casos donde muchas mujeres continúan su embarazo. Considero que es un tema de valores y educación, todo viene de casa.You’re almost there
In order to create content on the community
Verify your Email / resend
No thanks, I’m just looking
Your Facebook token has expired, you need to reconnect your Toluna account with Facebook or disconnect the two accounts for now.
Log in to Toluna or
Facebook Login
Facebook Connect(Not me)
Please enter correct Toluna credentials.
We have disabled our Facebook login process. Please enter your Facebook email to receive a password creation link.
Please enter a valid Email
i7268031s72
Opino que cada quien tiene derecho de hacer lo que considere conveniente para su bienestar, no me justa juzgar, creo que todo se basa en las constumbre que tiene cada quien. Es necesario que cada UNO viva su vida y dejen vivir a los demás.